FAQ

Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Aby ste objednávku mohli potvrdiť, zaškrtnite políčko, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dokončite objednávku. Následne obdržíte potvrdzujúci mail s číslom objednávky.

Na e-shope denim.sk môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:

I. DORUČENIE KURIÉROM:

dobierka v hotovosti alebo platobnou kartou
platba online priamo na stránke v procese objednávky


II. DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTO alebo na PREDAJŇU:

platba kartou v platobnom termináli
platba v hotovosti
platba online priamo na stránke v procese objednávky
Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.

Doprava zdarma na všetky objednávky nad 100€!

Ak presiahne hodnota vašej objednávky 100€, automaticky vám nebudeme účtovať dopravu. Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude vám účtovaný poplatok 3,50€ za dopravu.

Doprava zdarma pri registrácii!

Našim registrovaným zákazníkom ponúkame dopravu zdarma pri akejkoľvek výške objednávky.

Po odoslaní balíčka vám na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner DPD SK, s.r.o.
O plánovanom doručení budete tiež informovaný SMS správou od kuriéra DPD SK,s.r.o. na telefónne číslo, ktoré ste zadali v poslednom kroku objednávky.

Samozrejme. V prípade, ak vám čas alebo deň doručenia nevyhovuje, môžete si ho zmeniť prostredníctvom doručeného e-mailu od prepravcu alebo na zákazníckej stránke DPD SK s.r.o. https://www.dpdgroup.com/sk/mydpd/. Na tejto stránke je taktiež možné si balík sledovať alebo presmerovať.

 

Ak ste si v procese objednávky zvolili doručenie na predajňu, odberné alebo výdajné miesto, o možnosti vyzdvihnutia tovaru vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Následne si môžete tovar prevziať na vybranom mieste, kde vás počká nasledujúcich 5 dní.

V prípade nedoručenia, straty zásielky, môžete kontaktovať nášho logistického partnera DPD SK,s.r.o e-mailom na dpd@dpd.sk.

Veci, ktoré vraciate, musia byť v pôvodnom stave, nenosené, v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. Pribaľte aj originálnu faktúru, alebo jej kópiu. Vyplňte na stránke elektronický Formulár na výmenu/vrátenie tovaru alebo Reklamačný formulár, ktorý nájdete v pätičke našej stránky Denim.sk.Odošlite ho a my ho u seba zaevidujeme. V prípade voľby vyzdvihnutia zásielky kuriérom na váš pokyn ho zabezpečíme, pričom ju vyzdvihne v priebehu 2-3 pracovných dní. Distribučné náklady neplatíte.

Čiastka vám bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze vám budú vrátené bankovým prevodom na bankový účet, ktorý ste zadali vo formulári na Vrátenie/Výmenu tovaru.

Našich zákazníkov si veľmi vážime a snažíme sa dosiahnuť 100% zákaznícky servis. Preto za dopravu pri objednaní kuriéra z našej strany pri vrátení/reklamovaní tovaru neplatíte. Expedičné poplatky hradíme v plnej výške my.

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies
  • Údaje používateľa
  • Prispôsobená reklama